U drugim je razredima održana kreativna obrada lektire Poštarska bajka.
Nakon čitanja priče, učiteljica je učenicima zadala da napišu pismo iz perspektive Marice te odgovore Franceku na njegovo ljubavno pismo.
Na samom satu kreativne obrade lektire, učenike je na podu učionice dočekalo pismo od poštanskih patuljaka naslovljeno na njihov razred u kojem je pisalo da trebaju prethodno napisana pisma dostaviti na točne adrese jer se poštar koji je trebao dostaviti njihova pisma razbolio. Poštanski patuljci poslali su pomoć našim učenicima, a da bi pomoć došla, učenici moraju triput zazvati poštara.
Nakon što su učenici glasno triput viknuli ‘poštar’, u učionicu je iz bajke stigla poštanska patuljčica koju je utjelovila knjižničarka.
Najprije su učenici patuljčici pomogli da riješi nekoliko zagonetki koje je pronašla u svojoj poštanskoj torbi (anagrami, povezivanje likova i opisa, slaganje slika i prepričavanje priče po pravilnom redoslijedu) te na taj način otkrili što će se obrađivati na satu te ponovili autora, glavne likove i radnju Poštarske bajke.
Nakon što su učenici pomogli poštanskoj patuljčici, ona je pomogla učenicima pravilno adresirati napisana pisma za Franceka. Kako bi učenici poslali pismo, morali su pravilno napisati ime i adresu na koju šalju pismo, ime i adresu pošiljatelja te osmisliti poštansku markicu. Nakon što su zajedno napravili sve zadatke, pisma su predali u poštanski sandučić.
Učenici su pisma slali u tri različita grada (Smjehodrad, Maštograd i Slatkograd) na adrese koje je za njih osmislila knjižničarka.
Nakon toga, svaka grupa učenika ‘živjela’ je u jednom gradu, i svatko od njih imao je različitu adresu. Učenici su redoslijedom glumili poštare te dostavljali pisma svojim prijateljima u različite gradove. Na kraju je svaki učenik dobio pismo jednog prijatelja iz razreda.
Kako je izgledala obrada lektire u drugim razredima može se vidjeti na poveznici https://drive.google.com/file/d/1FZ7c_YarcHotS7pGxGAVdOlEaC4SllGc/view?usp=sharing