U srijedu, 10. siječnja školska je knjižnica na tren postala Osnovna škola „Pipinovac“. Školu su posjetili učenici 4.b razreda sa svojom učiteljicom Jadrankom Nadarević.
U Pipinoj školi učenici su imali priliku prisustvovati na pet različitih sati, prema svom odabiru, a cilj je bio prisustvovati na što više njih, odnosno riješiti što više zanimljivih zadataka vezanih uz lektiru Pipi duga Čarapa.
Kako je učenicima bilo u Pipinoj školi možete vidjeti na poveznici https://drive.google.com/file/d/1PRGrXnP8VMo0KugWl7s_hml1hVSuLbk5/view?usp=sharing.
U OŠ Pipinovac simultano se odvijalo pet različitih sati.
Najprije, 'sat odgonetavanja ili zagonetavanja, kako vam draže' bio je sat u kojem su učenici trebali pronaći, a zatim i iskoristiti kod kako bi dešifrirali pismo koje je napisala Pipi Duga Čarapa pomoću dešifriranog jezika.
„Sat gloženja“ bila je Pipina matematička poslastica. Učenici su najprije morali odgovoriti na pitanja iz priče. Svako pitanje je imalo dva točna odgovora. Svaki odgovor predstavljao je jedan broj koji su učenici mogli iščitati iz 'tablice gloženja'. Kad su pronašli točne odgovore na pitanja, učenici su množili dva odgovora, odnosno dva broja iz tablice.
Na „satu glupiranja“ učenici su igrali društvenu igru Čovječe, glupiraj se, ali na malo drugačiji način. Cilj igre bio je ispuniti tablicu s osobinama glavnog lika, mjestom i vremenom radnje te sporednim likovima. Kako bi učenici mogli riješiti svaku upitanu stavku, morali su na igraćoj ploči stati na pravi položaj. Primjerice, da bi učenici mogli u tablici riješiti 'osobine glavnog lika', morali su na igraćoj ploči stati na polje na kojem piše 'osobine glavnog lika'. Pobjednik je bio onaj učenik koji je prvi stigao do kraja sa potpuno riješenom tablicom.
Na „satu stvaroistraživanja“ učenici su dobili pet različitih kuverti koje su u sebi sadržavale tri zagonetke. Svaka zagonetka učenike je vodila do određenog traga, a cilj je bio skupiti sva tri traga i otkriti o kojoj priči, odnosno dijelu Pipi Duge Čarape se radi.
Na samom kraju, peti, a možda i najzanimljiviji sat učenicima je bio „sat špekulanja“ u kojem je cilj bio odgovoriti na 10 različitih pitanja iz Pipi Duge Čarape. Na podu su zalijepljeni papiri s brojevima od 1 do 10. Učenici su na bacali pikule (ili kako ih Pipi naziva – špekule), a kada bi pikula pala na određeni broj, učenici su na svojoj mapi mogli odgovoriti na pitanje koje je bilo pod tim brojem.
Svi sati odvijali su se u isto vrijeme, a učenici su mogli sami birati koje sate će pohađati. Pipina škola, odnosno OŠ Pipinovac bila je raznolika, zanimljiva, zagonetna i vesela. Kao i Pipi – jednostavno posebna.