OBAVIJEST O SUDJELOVANJU NA UMJETNIČKOJ KONFERENCIJI UČITELJSKOG FAKULTETA

lis 2, 2024

Dragi roditelji,

Želimo vas obavijestiti da je učiteljica Irena Vitaljić uspješno sudjelovala kao izlagač na 3. međunarodnoj znanstveno-umjetničkoj konferenciji Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u suradnji s Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti, pod nazivom „Poučavanje (Danas za) Sutra: Premošćivanje jaza između učionice i stvarnosti“, koja se održala od 26. do 27. rujna 2024. godine u Zagrebu.

Konferencija je okupila vodeće stručnjake, istraživače, praktičare i donositelje odluka iz različitih područja obrazovanja s ciljem rasprave o tome kako pripremiti djecu i mlade za budućnost. Sastojala se od plenarnih predavanja, panel rasprava, radionica, sesija s posterima, umjetničke izložbe i društvenih događanja.

Učiteljica Irena predstavila je svoj rad „Kreativno-razvojne radionice u produženom boravku: integracija dramskog odgoja, elemenata dječje psihodrame i tjelesno orijentiranog pristupa“. U svojem izlaganju pokazala je kako se kreativno-razvojnim radionicama, integracijom različitih aktivnosti, radionica i projekata s elementima aktivnih i tjelesno orijentiranih pristupa učenju, ne samo podučavaju nastavni sadržaji i osnove dramskog odgoja, već se i stvara podržavajuće okruženje u učionici. Objasnila je kako ovim pristupom potičemo učenje igrom unutar vršnjačkih skupina te osiguravamo razvoj i usvajanje razvojno primjerenih socijalnih i životnih vještina.

Također, učiteljica je spomenula kako studenti druge godine Radne terapije Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu, u sklopu kliničkih vježbi u našoj školi, iskustveno sudjeluju u odabranim radionicama, prate procese i svjedoče kako aktivnosti u radionicama mogu pružati podršku i prevenciju za očuvanje mentalnog zdravlja, dok istovremeno unaprjeđujemo školski kurikulum izvan redovne nastave.

Učiteljica je istaknula kako je za učinkovito poučavanje i holistički pristup djetetu ključno praćenje najnovijih metoda podučavanja i usavršavanje pedagoških vještina. Razvijanje učinkovitih alata, strategija i intervencija, uz razumijevanje utjecaja traumatskih iskustava na dječje ponašanje i učenje, pomaže učiteljima da ojačaju vlastitu otpornost, stvore podržavajuće okruženje i uspješno upravljaju dinamikom razreda, koji postepeno postaje središte socio-emocionalnog učenja i otpornosti.

Ova konferencija, koja se odvijala na službenom engleskom jeziku, pružila je jedinstvenu priliku za uspostavljanje novih kontakata, razmjenu znanja i suradnju s kolegama iz cijelog svijeta koji dijele strast i interes za odgoj i obrazovanje.

Hvala na podršci i suradnji.

Skip to content