Ove se godine naša školska knjižnica priključila u eTwinning projekt ‘Lektira bez papira 4‘.
Kada govorimo o lektiri, učenici ju često povezuju s nečim dosadnim, obvezom koju moraju odraditi. Zadnjih je godina sve teže motivirati učenike da lektiru shvate kao nešto zabavno, kao užitak. Upravo zato učitelji i knjižničari pokušavaju lektiri pristupiti na drugačiji, kreativniji način. U našoj se školskoj knjižnici već godinama provodi kreativna obrada lektire putem različitih radionica, igrokaza, potraga za blagom, escape roomova, kvizova i sl., no ove ćemo godine naše radionice lektire pokušati dodatno proširiti i učiniti još kreativnijim.
Cilj je ovogodišnjeg eTwinning projekta modernizirati načine obrade lektire, omogućujući učenicima da književna djela istražuju na nove i inovativne načine.
Tijekom projekta predviđene su sljedeće etape:
1. prijava partnera u projekt
2. predstavljanje projektnih partnera uporabom Padleta
3. provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
4. prikaz ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
5. diseminacija i evaluacija projekta
Nadamo se da ćemo našim radionicama uspjeti ostvariti cilj projekta, ali što je još važnije, kod učenika probuditi veselje i želju za čitanjem.