Dragi roditelji,
učiteljica Irena Vitaljić predstavila je svoj inovativan pristup radu u produženom boravku te stručni rad pod nazivom Kreativno-razvojne radionice u produženom boravku učenika od 1. do 3. razreda osnovne škole – Autorski projekt Tko sam ja? na:
– 3. međunarodnoj konferenciji Učiteljskog fakulteta (STOO4),
– Sekciji učitelja HPKZ-a,
– 5. konferenciji Udruge za dječju integrativnu psihoterapiju.
Rad je objavljen na sljedećoj poveznici:
Pozivamo Vas da pročitate kako aktivnosti projekta Tko sam ja? unapređuju školski kurikulum izvan redovne nastave.
Ove školske godine projekt se nastavlja provoditi u 2.b razredu, s posebnim naglaskom na podprojekte Moji interesi i Kreni–stani!.
Kao i svake godine, nadamo se realizaciji suradnje sa Zdravstvenim veleučilištem u Zagrebu. Studenti druge godine radne terapije u sklopu svojih vježbi iskustveno sudjeluju u nekim radionicama i uočavaju značaj i doprinos učenja igrom u odgojno-obrazovnom radu te uče i svjedoče kako aktivnosti u radionicama mogu pružati podršku mentalnom zdravlju.
Radujemo se što ćemo zajedno s Vama pratiti daljnji tijek projekta i njegov doprinos cjelovitom rastu i razvoju naših učenika.
Želimo Vam uspješan početak školske godine!
